12 Kasım 2015 Perşembe

ST.REGIS SPAGO'DA BRUNCH

Wolfgang Puck’s Spago restaurant combines stunning views of Maçka Park and the Bosphorus with a warm, contemporary design and original artwork. I tried few weeks ago Spago's amazing brunch.You can also drink Bloody Mary during Spago's brunch, St.Regis signature cocktail. First created in 1934 at the original St. Regis Hotel in New York, the Bloody Mary is an indelible part of the St. Regis experience. Today each St. Regis hotel presents its own interpretation of the original recipe.


Biz yıllardır yılbaşı kutlamalarını evde ailecek yaparız. Tüm bayanlar mutfağa girer ve marifetlerini tek tek sergilerler. Yılbaşı gecesi yemeklerin en kralı sofraların en şaşalısı hazırlanır. Ben ama her seferinde heyecanla beklediğim sofraya oturduğumda bir iki çataldan sonra doyarım. O nedenle benim asıl yemeğim yılbaşı ertesi başlar. Bir gün öncesinden kalan tüm yemekleri sabahları kahvaltıda yemek en ama en büyük zevkim. Şimdi başlıkta St.Regis brunch yazıyor yılbaşı yemeğini niye anlatıyorsun diyebilirsiniz ama nedeni çok açık. Ben St.Regis brunchında yılbaşı neşemi buldum. Kahvaltıda pek alışık olmadığımız lezzetleri burada afiyetle yiyebiliyorsunuz. Yani bir nevi yılbaşı gibi.





Önce kruvasanlar, simitler, poğaça ve ekmekler geliyor masaya. Tereyağ ve reçelle onları afiyetle yerken masanız atıştırmalıklarla donatılıyor. Aslında atıştırmalık dediğime bakmayın hepsi de gayet yemek :))) Somon fümeli pizza, mini hamburgerler, falafel ve külahda somon. Siz bunlara heyecanlanırken bu sefer kocaman bir menü veriliyor size. Menüdeki birbirinden lezzetli yemeklerden herkes bir tane seçebiliyor, ama emin olun seçim yapmak çok zor. Istakozlu salata, ızgara jumbo karides, berryli pancakeler gibi geniiiiiiş bir yelpaze var. Biz kalabalık olduğumuz için şanslıydık, herkes farklı birşey seçti ve böylece hepsini denemiş olduk. Veeee sonuç: tüm lezzetler çok iyi, yuuum. Şimdi siz brunch yazısı bitti sanıyorsunuz ama çok yanılıyorsunuz. En sevdiğim kısım hep yemeğin finali, yani tatlı anı. Spago'nun yemekleri kadar tatlıları da çok iddialı. Kızartılmış portakallı çörekler, passion fruit ve çikolatadan yapılan kek ve elma çıtırı. Hangisi daha güzeldi karar veremedim ben, o nedenle en iyisi siz de hepsini deneyip kendi favorinizi belirleyin. Tabii bu yemeklere çay ve kahve servisi de yapıldı ama içeceklerdeki en büyük sevinci St.Regis'in imzasını taşıyan Bloody Mary'ler yaşattı. Barmen sizin zevkinize göre en doğru Bloody Mary'yi hemencecik hazırlıyor, size de içkinizi alıp teras manzarasının tadını çıkartmak kalıyor.










2 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

Looks so yummy :) xx

Beauty beybi dedi ki...

Merhaba bloğunuzun içeriğine bayıldım hemen takibe aldım:) bu arada ben farklı tatlardan hoşlanıyorum bunlar çok hoş gözüküyor !!!