31 Aralık 2011 Cumartesi

GOODBYE 2011

Only few hours to welcome 2012 :) I wish all of you a wonderful year with many new dreams, health, wealth, happiness and loveeee...

*Her yeni yıl beni hüzünlendirse de beraberinde yeni umutlar da getiriyor. İnsan ister istemez kendini sorguluyor, neleri doğru neleri yanlış yaptığını değerlendiriyor ve yeni kararlar alıyor. Ben herzaman yaptıklarımın arkasında durdum, pişmanlıklar yaşamıyorum çünkü biliyorum ki doğru ya da yanlış onlar benim seçimlerim. Doğru seçimler beni mutlu, yanlış seçimlerim ise güçlü kıldı, ama en önemlisi o seçimler hep "bendim"ve özgürce verdim. Sizler de 2012'yi özgürce, istediğiniz gibi yaşayın, mutlu yıllaaaaaaar :)))

Çocukluğumun çikolataları :) Yurtdışı seyahatlerinde dayanamayıp bulduğum herşeyi alıyorum :)



Yılbaşı dekorasyonlarımız...




Yılbaşı hediyeleri....hepsi için tekrar teşekkürler!

Tekrar yılbaşı dekorasyonları veeee Penti'nin 2012 dilekağacına bayıldım. Kurdele rengi dileğinizi temsil ediyor :)


Dün tesadüfen İstinyepark'da rastladığım yılbaşı kutlamaları.

Hiç yorum yok: