8 Mart 2012 Perşembe

MARNI AT H&M

Haftalardır konuşulan H&M Marni koleksiyonu ile buluşmamıza sadece saatler kaldı. Bugün düzenlenen partide koleksiyona önceden göz atma fırsatı bulan şanslı kişilerden biri de bendim :) Ama belirttiğim gibi sadece göz atabildim çünkü birkaç dakika içinde hiçbir ürün kalmamıştı! İtiraf ediyorum birara kıyafet deneyenlerin Marni kutularını yürütmek istedim ama hanımefendiliğim ağır bastı :P
O nedenle siz siz olun gözünüze kestirdiğiniz parçalar varsa benim gibi geç kalmayın, erkenden yollara düşün.
Bu arada H&M çalışanlarına ve organizasyonda görevli olan tüm arkadaşlara kocaman bir alkış, yüzlerce kişiye yardımcı olmaya çalışırken yüzlerinden gülümsemeyi hiç eksik etmediler.
H&M ve Vogue, güzel bir organizasyondu, teşekkürler....

P.S.Tam kapıdan çıkarken Tülin Şahin ile karşılaştık, kendisi dünya tatlısı :)








 




Hiç yorum yok: