16 Nisan 2012 Pazartesi

LITTLE FACES

Here are some children photos which I hope you will enjoy like I did :) For more photos you can check also my old post "We are the world, we are the children"


*Geçtiğimiz hafta fotoğrafcılık kursumun gezisinde yüzlerce resim çektim. İlerleyen günlerde onları da sizlerle paylaşacağım ama çektiğimiz resimleri değerlendirirken farkettim ki sürekli çocuklara takılmışım. Sanırım onlarım masumiyetleri, yaşadıkları anın tadını çıkartmaları ve sevimlilikleri beni etkiliyor. Şimdi çocuk olsak yarın erkenden kalkıp işe gitmek zorunda kalmasak, ne güzel olurdu değil mi :P
P.S.Daha fazla resim için yayınladığım "We are the world, we are the children" yazıma da göz atabilirsiniz....









4 yorum:

Sashka dedi ki...

Cute post! Found you through the blog hop!
Please check out my blog and follow if you like what you see!

mybeautymemoirs.blogspot.com

xo

BERRY-DEW dedi ki...

thank you for your comment Sashka :)

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar.
çok hoş sayfanız,görselleriniz..
:)
bayıldımm.
izliyorum müsadenizle sayfanızı.
bende beklerim sayfama,arzu ederseniz elbette..
kucak dolusu sevgiler...

BERRY-DEW dedi ki...

cok tesekkurleeeer, bende bir tatli bagimlisi olarak blogunuza bayildim, hepsini tek tek tadmak istiyorum :)