28 Şubat 2013 Perşembe

ISTANBUL BLOGGER MEETING

Hi again, after a long break... I moved to a new apartment and I was overwhelmed for a while. But I survived :) I went to different events and took many pictures during this time. Let's start with the Istanbul Blogger Meeting which was organised by Nimo. We had a great time! Thank you dear Nimo you made our day :)

*Uzuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba. Son günlerde taşınma telaşı nedeniyle hiçbirşeye zaman ayıramıyordum. Artık kolilerin çoğu boşaltıldı, dolaplar yerleştirildi ve yeni evimiz biraz olsun bir yuvaya benzemeye başladı :) Tabii tüm bu karmaşanın içinde ben gezmeye devam ettim ve paylaşacağım bir sürü fotoğraf birikti. İstanbul Blog Yazarları Buluşması ile hemen başlayalım. Sevgili Nimo'nun ev sahipliğinde gerçekleşen ve açıkcası benim beklentimin çok üzerinde bir katılımın olduğu bu keyifli buluşmada çok güzel süprizlerle ağırlandık.  Ben sevgili arkadaşım küçükşirinmutluluklar blogunun sahibi Ebrarcığım ile buluşmaya katıldım. Kalabalık nedeniyle birçok kişi ile birebir tanışamasakta aynı heyecana ortak olmakta çok keyifliydi. Japonçekirdeği'nin mini cupcakeleri ile başlayan, Cafe Nerro'nun içecek servisleri ile devam eden, Bumerang  yetkililerinin bilgilendirmeleri ile aydınlanan ve sevgili Bikurabiye'nin muhteşem pastası ile sona eren buluşmaya katılamadıysanız üzülmeyin çünkü eminim ki tekrarları olacaktır ;) Ben her ne kadar daha blog hayatımdaki ilk yılı devirmiş olsamda tüm katılımcıların profesyonelliğine, birbirlerini desteklemelerine ve yaptıkları işe gösterdikleri tutkuya hayran kaldım. Bir blogger olmanın ne kadar özel ve güzel olduğunu hissedip yüzümüzde kocaman bir gülümseme ve ellerimiz kollarımız hediyelerle dolu oradan ayrıldık. Sevgili Nimo bizlere harika bir gün yaşattığın için tekrar çooooook teşekkürler!!! :)














4 yorum:

Unknown dedi ki...

woohoo!
çok kıskanıyorum şu etkinlikleri, bumerang etkinliklerini...
bloggerlarla tanısmak istiyorum ben de! çevremde hiç blogger yok malesef =/

umarım tekrar olur :)

BERRY-DEW dedi ki...

Bir sonraki etkinliğe birlikte gidelim o zaman, birlikte tanışırız ;)

Peet dedi ki...

Such a cool event!! And all of the little gifts that you got - jealous!:D Have a great weekend.;)

kuti dedi ki...

woooah seem a great event, so many bloggers there. i wish i had one in here. btw, good luck with your new apartment, wish you can enjoy. hehhe