10 Mart 2013 Pazar

LAST MONTH...

I gave a long break and now I will show you all photos. I hope you will like my short Insta-summary ;)

*Taşınmak yeni bir yere alışmak insanın tüm düzenini altüst edebiliyormuş. Son günlerde yaşadığım karmaşa sona erdi, kaybettiğim birçok şeyi tekrar buldum -buna bilgisayar kablolarım ve modemimde dahil-hatta bir de yıllardır görmediğim anılarımı canlandıran eşyalar kutulardan çıktıkca çoooook eskilere döndüm. Artık herşey eskisi gibi ve daha bundan sonra daha sık postlar paylaşabileceğim. Sayfama yazmayı çok özlemişim :) Hemen bir Instaözet ile başlayalım....
My new neighbour / Yeni komşum

Istanbul was 3 days long pink / İstanbul'da pembe günler

Movie corner / Ne varsa eskilerde var ;)
Hello Kitty or Snoopy? / Oysho yastıkları çok sevimli
Toke Dkeda concert or Vogue at home, which would you prefer? / Cumartesi kalabalığında konser keyfi mi yoksa ev dinginliğinde Vogue keyfi mi? Ben tembel teneke olarak evi seçtim :)
Love breads :) / Bir sevgililer günü de böyle geçti, ekmekler ve ben başbaşa...:P

Yes sir, I can boogie... / Evde nostalji gecesi, çooook eğlendik
That's the reason why I love Istanbul so much / Point Otel muhteşem İstanbul manzarası
Coffee break / Lavazza'da kahve keyfi
Happy birthday Grandmaaaa :) / Benim babaannem süper babaanneeee :)
Turkish movie stars / Yeşilçam
Office flowers / Bazen ofisimiz böyle güzel çiçekleniyor

3 yorum:

Erka dedi ki...

great picts!
do you want to follow each other?

The Dainty Dolls House dedi ki...

Gorgeous photos...love them! x

iDreamt dedi ki...

Hi! I follow you know, thanks :)
Xo XO
Timeless Mode