15 Kasım 2013 Cuma

BURGER NOODLE KITCHEN

Burger Noodle Kitchen is an amazing place were you can find very tasty food, different sort of wines and the most cutest desserts.Check my photos and you will see what I mean ;) Thank you Mekanist for inviting me to this great place. I'm now in love with B&N Kitchen.

*Yine iştahınızı açacak bir post var bugün :) Geçtiğimiz günlerde Mekanist'in konuğu olarak Gezgin ve Guru'larla birlikte Burger Noodle Kitchen ya da kısa adı ile B&N Kitchen'daydım. Evime çok yakın olan B&N Kitchen'a daha önce gitmiş ve çok beğenmiştim. Bu keyifli mekan beni yine yanıltmadı ve birbirinden lezzetli tadlarla bizi buluşturdu.





Korkunç bir trafikte kaldığım için yemeğe biraz geciktim ve tabii başlangıçları kaçırdım :( Daha önceki postlardan tanıdığınız sevgili Sanal Mutfak Mert sağolsun masanın baş köşesinde bana hemen yer açtı ve lezzetli pizzasını benimle paylaştı. Neyse ki en önemli an olan Noodle ikramını kaçırmadım. Tavuklu Noodle çok güzeldi, özellikle acı severler mutlaka denemeli. Afiyetle Noodle'larımızı bitirdiğimizde asıl süprizler gelmeye başladı. B&N Kitchen sadece Burger ve Noodle'larıyla değil aynı zamanda tatlıları konusunda da çok iddialı olduğunu ıspatladı. Önce limonlu parfelerimiz geldi. Limon kabuklarının içinde sunulan ve insanı ferahlatan bu lezzette bayıldım. Ama Tiramisu geldiğinde sevinç çığlıkları atmak istedim. Tiramisu şirin mi şirin ufak kavanozlarda ikram ediliyor 






İtiraf etmeliyim ki ben hayatımda bu kadar güzel ve sevimli tatlı sunumları görmedim. Ben tatlılarla aşk yaşarken, bakmalara doyamazken Mert bir hamlede tatlıları yuttu :S
Sıcak ortamı ve ufacık ama insanı gülümseten detayları ile B&N Kitchen kalbimi fethetmeyi başardı. Servisi güzel, yemekleri ayrı güzel, tatlıları daha da güzel olan bu mekana mutlaka uğramanızı tavsiye ederim ;) Sevgili Yıldız Hanım misafirperverliğiniz için ve sevgili Mekanist ailesi bizleri İstanbul'un en lezzetli ve keyifli yerleri ile hep tanıştırdığınız için çooooook teşekkür ederiz

P.S.Maalesef bu keyifli mekan kapanmış arkadaşlar :(

5 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

All looks so nice and yummy x

BERRY-DEW dedi ki...

Yes especially the desserts❤

BERRY-DEW dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Sunum servis çok başarılı...ah pizza makarna sınrada tiramisu ve kahve en en en sevdiklerim:) beni benden aldın
Sevgiler selamlar:) afiyet olsun kalori olmasın hep fit olalım:)

BERRY-DEW dedi ki...

Ben son zamanlarda yediklerimle fit ötesi oldum ama yarın itibari ile tekrar sağlıklı yaşama dönüş var ;)