19 Şubat 2014 Çarşamba

SUMMARY...

During the last weeks I did many things like birthday celebrations and visits...some happy and also some very emotional moments. Here is a short summary ;)

*Az gittim uz gittim dere tepe düz gittim, son birkaç haftada inanılmaz çok yer gezdim :S Ufak ufak notlarla süslediğim ve bol resimlerle püslediğim yazımı merak edenler hadi bu postaaaa...



Rengarenk bir şeker dünyası keşfettim, detaylar yakında blogda ;) / The most delicious and cute bonbons ever :) Details are coming very soon...
Bu bızdıları eski postlardan sanırım hatırlıyorsunuz, ne kadar büyümüşler değil mi. Onlarla bolca özlem giderdik / Two beautiful ladies ;)
Hafta sonları yapılacak en güzel şeylerden biri dostlarla bol sohbetli ve lezzetli bir yemek. İyoki sushilerine bayıldık... / Ioki one of the best sushi places, yummy :)
Resimlere şöyle bir göz attığımda sürekli yiyip durduğumu fark ettim ufff... / I think I ate a little bit tooo much.
Yemek yemediğim bir arada Lee'nin 125.yaşgünü kutlamasına gittim. / Lee birthday celebration, happy birthday Lee :)))

Bol müzikli, bol kahkahalı bir gece geçirdik. Nice güzel yaşlara Lee :) / We had an amazing time with good music and nice people.

Sonra sevgili Serap'ın yaşgününü kutladık, hem kendi hem de blogunun doğum günü kutlu ve mutlu olsuuuun / Romantic vintage party. This time happy birthday Serap :)

Serap mı yaşgünü çocuğuydu yoksa biz mi anlayamadık, elimiz kolumuz dolu "Romantik Vintage Partiden" ayrıldık. Detaylar yine yakında ;) / Serap organized a special birthday party with many beautiful suprises :)
Hafta sonu kutlamalarının hemen ardından keyifli bir yemek buluşması oldu. / A special and very delicious meeting with Mekanist of course ;)

Bu seferki lezzet durağımız Taksim Pera'da bulunan Auf Restaurant. Çooook lezzetli bir gece yaşadık, detaylar yine yakında ;) / A yummy post is coming soon... ;)
Hafta sonu geldi ve ben yine yollara düştüm. Bu sefer fotoğraf gezisi için Bursa'dayım. / I visited Bursa for a Photo-trip last weekend ;)

Bursa'dan tam ayağımın tozu ile dönmüşken hooop yine yollara düştüm ve satış toplantısı için Antalya'ya gittim /  After my Bursa trip I went this time for a sales meeting to Antalya :S
Anişko'dan bu kadar uzak kalınca özlem gidermek için bahaneler yarattık ;) / Special meeting this time with my mummy
Hayat ne garip mutluluktan hüzüne geçmemiz sadece bir an meselesi :( Mekanın cennet olsun M.M... / Life is really short, one minute you are the happiest person and then....rest in peace M.M.
Tüm üzüntülerin ardından yine güneş açıp geleceğe umutla bakmamızı sağlayacak. Bahar geliyor ufak da olsa bizi tekrar gülümsetecek... / Spring is not far away, let's smile :)

1 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

Everything looks so wonderful. The young girls are beautiful, love the hair :) I hope you have a great weekend to come xx