15 Temmuz 2014 Salı

SUSHI A LA P.F.CHANG'S

P.F.Chang's China Bistro is a US based restaurant which offers fresh prepared Asian cuisine. We had the chance to try the new sushi menu few weeks ago ;) This special menu includes Crunchy Ebi, Rainbow, Dynamite Shrimp, Spicy Salmon, Dragon, Bosphorus, California and Spicy Tuna. Yum Yuuuum!!!


*Artık sushi çok yakınımızda.... P.F.Chang's 8 yeni sushi çeşidi ile geçtiğimiz günlerde görücüye çıktı. Tek tek denedik ve onayladık. Bir karides sever olarak vazgeçilmezim Crunchy Ebi, bizi renkleri ile büyüleyen Rainbow, tartışmasız gecenin yıldızı olan Dynamite Shrimp, baharat sevenler için Spicy Salmon, benim favorim bol acılı Dragon, İstanbul için özel Bosphorus, bir klasik olan California veee ton balığı vazgeçilmezim diyenler için Spicy Tuna. 






Bunun dışında nigiriler ve tabii ki sashimiler de unutulmamıştı. İtiraf etmeliyim ki ne kadar sushi ile aşk yaşasam da sashimiden hep uzak durmuşumdur ama o gece ilk kez denediğim sashimiler ile ileride ciddi düşünebilirim.




Kalabalık bir grup olarak gittiğimiz tadımda sushiler doğal olarak havada kapışıldı :) Ama belirtmeden geçemeyeceğim sushileri beklerken ikram edilen çıtır sebze tempuralar da çok lezzetliydi. Yediklerime dikkat etmek zorunda olmasam tüm tabaği afiyetle bitirebilirdim.






Veee gecenin finalini hem göze hem de mideye hitap eden bir tatlı ile yaptık. Banana Spring Rolls: vanilyalı dondurma, çilek dilimleri ve karamel sos ile zenginleştirilen bu tatlıya insan sarılmak istiyor
Eğer sizlerde sushi seviyorsanız ve efsane Dynamite Shrimp'i henüz tatmadıysanız bence mutlaka P.F.Chang's e bir uğrayın....;)



6 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

Looks super yummy xx

El ele geziyoruz... dedi ki...

sushi en sevdiğim yemek olabilir ya bayılıyorum :) gerçi pek yemek sayılmaz ama :D

bloğun çok keyifli :) ben de beklerim :)
http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

BERRY-DEW dedi ki...

Sushi is an addiction ;)

BERRY-DEW dedi ki...

Çooook teşekkürler, hemen ziyarete geliyoruuum ;)

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Ben de blog keşfinde gördüm bloğunu. ve geldim. Geldim ki bu sushileri gördüm. Hayatımda hiç sushi yemedim ama en yakın zamanda inşallah diyorum. Bloğuma beklerim ben de. Sevgiler :)

SAĞLIK DEDEKTİFİ dedi ki...

Canım istedi vallahi :))) İzlemeye aldım bana da beklerım :) http://meralgumus.blogspot.com/