2 Kasım 2015 Pazartesi

OLIVIER MAGNE GASTRONOMETRO'DA

The famous French Pastry Chef Olivier Magne visited GastronoMetro(a Gastronomy platform) Olivier Magne showed us some tricks about French breads and we learned how to bake beautiful breads. Here are the photos of his amazing breads and guess which ones were made by me :)))


Metro marketlerini hepimiz biliyoruz, peki Metro'nun Türk gastronomisinin geleceğine yön vermek ve yeni nesillere bilgiler aktarmak için GastronoMetro'yu kurduğunu biliyor muydunuz? Ben açıkcası yeni öğrendim ve kendilerini çok takdir ettim. Gastronomi dünyasının ve sektör profesyonellerinin buluşma platformu olarak tasarlanan GastronoMetro'nun geçtiğimiz günlerde çok özel bir konuğu vardı, Fransa'nın ünlü pasta ve ekmek şefi Olivier Magne. On parmağında on marifet olan bir Berry'yim ya ben, dondurmadan sonra ekmek yapmayı da öğrendim. Olivier Magne'nin önderliğinde önce işin azıcık teorisini öğrendik sonra da tabii ki pratiğini de yaptık. Olivier Magne'nin yarattığı ekmekler hem çok lezzetli hem de hepsi birer sanat eseri gibi. Bildiğimiz klasik ekmek görüntülerinden çok ama çok farklı bir sunumla hepsini hazırladık. Sonuç: Hocamızın ekmekleri yıkılıyor, bizimkiler de azıcık yandan çarpılmış gibi oldu ama olsun tatları o kadar güzeldi ki tüm aile afiyetle yedik hemencecik bitirdik.
Not: Sizler de yeme içmeye meraklıysanız GastronoMetro'nun sayfasını mutlaka inceleyin. Temel mutfak eğitimleri, Pasta ve Ekmekcilik stüdyosu, ürün geliştirme mutfağı, mahzeni, bar ve barista stüdyosu ve konferans salonlarıyla sizin de ilginizi çekecek bir eğitim burada mutlaka vardır ;)












 



Hiç yorum yok: