9 Aralık 2013 Pazartesi

I ♥ INSTAGRAM

It's been a while that I didn't post Instagram photos, but I did many things... I visited new places, started a professional photographer course and tasted delicious food :P If you want to see more photos check out my Instagram account "berrydewblog"

Ne Facebook ne de Twitter benim gönlüm her zaman Instagram'la... Yine gezdim, gördüm, yedim, keşfettim ve de yakaladım :) Ayrıca fotoğrafcılık kursuna başladığımı yazmış mıydım hatırlamıyorum ama fotoğrafcı olma hayallerimin de ilk adımlarını attım, çok heyecanlıyım heyoooo :))) İşte son günlerdeki paylaşımlarım...

Paris streets / şşşşş sessiz olun ;)

 
Stockholm view / İsveç sonbaharda daha da bir güzel
Gode Istanbul / En iyi reklam ajansı
Paris Metro / Nedense ben bu resmi çoook sevdim :)
A little bit NewYork / Central Park
My favorite restaurant in Paris / Yemelere doyamadıklarımdan ;)
Balat streets / Balat'tan fotoğraflar
We had a car trip together :) / Yağmurlu havalarda beklenmeyen ziyaretcileriniz olabilir :)
I love this shot / Hep yurtdışı hep yurtdışı, bu sefer de Ankara yollarındayız
Yes Paris is a romantic city ;) / Paris'de gidilmesi gereken yerlerden biri
Nice view from Sunset Restaurant / Ben bu aydınlatmalara bayıldım

Balat streets /Balat sokakları
Sleepy Mickey :) / Uykucu misafirimiz

8 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

hepsi de çok güzel,
ne kadar çok geziyorsun :))

The Dainty Dolls House dedi ki...

Amazing photos, so cool xx

The Dainty Dolls House

Adsız dedi ki...

Ben de sizi instagramdan takip etmeyi çok seviyorum!

BERRY-DEW dedi ki...

Teşekkürler, evet benim gezgin bir ruhum vaaaar :p

BERRY-DEW dedi ki...

Thank you dear, I'm also a big fan of your photos :)

BERRY-DEW dedi ki...

Çooook teşekkürler, resimlerim beğenilince inanılmaz mutlu oluyorum :)))

Unknown dedi ki...

Balat fotoğraflarına ve Paris fotoğraflarına bayıldım Berry'm.. Gerçekten sanat gözün cok iyi... Gercekten cok ıyı ya... ellerine, emeğine sağlık.. Sıyah beyaz metro fotosunu ben de cok begendım. Nostaljik ve perspektifi cok carpıcı...

BERRY-DEW dedi ki...

Fotoğraf hocam duysa keşkeee, daha çok yolum var ama yorumların beni çok motive etti, mucuuuuks