26 Eylül 2014 Cuma

YADA SUSHI

Which one do you prefer? Salmon sushi or tuna sushi or maybe sushi with crab meat and crispy potato? My favorite one was in Yada Sushi -one of the most popular sushi restaurants in Istanbul- Volcano roll. Shrimp, surumi crap, octopus, scallop and Japan mayoinese....yumyum :)Yeeees I love sushi

*Geçtiğimiz günlerde Mekanist ekibi ile İstanbul'da sushi severlerin en çok tercih ettiği yerlerinden biri olan Yada Sushi'deydim. Sushiyi çoooook sevdiğimden değil :P sadece SİZLER için yine hapur hupur yedim, herşeyi tek tek denedim :))) Hemen favorilerimle başlayayım. Bana göre gecenin birincisi kendisi ile aşk yaşadığım Avakado Tofu salatası oldu. İçinde semizotu ve reyhan bulunan bu müthiş salata kızartılmış tofu parçaları ile süslenmişti. Ve sushiler....Tüm yemek boyunca farklı farklı sushiler denedik somonlu, avakadolu Crunchy roll'den -içerisinde krem peynir ve çıtır hamur da bulunuyor- California roll'a kadar. Ama benim yine sushilerde favorilerim var Volcano roll ve Tornado Crab roll. Volcano karides, yengeç, ahtapot ve deniz tarağından oluşan bir deniz mahsülleri şöleni ve Tornado Crab ise içi yengeç, salatalık, avakado dışı ise çıtır patates ile kaplı. Tahmin edeceğiniz gibi sushiler saniyeler içinde tüketildi. Veeee gelelim en sevdiğim kısım olan tatlı faslına. Balkabağı, kızarmış dondurma ve ballı kızarmış muz üçlemesini de yedikten sonra mutluluktan zıplaya zıplaya Yada Sushi'den ayrıldık :))) İstinye taraflarına yolunuz düşerse nerede lezzetli sushileri bulabileceğinizi artık biliyorsunuz ;)










 





Hiç yorum yok: