6 Ocak 2015 Salı

2014

2014 was a very sad year for me :( I lost friends, family members and very young people around me. But it was also a year where I learned a lot.... about myself, about life and about people. I realized how important life is and to follow your dreams. Of the other hand it was a good year for my blog. I met very nice people, I was invited to many events, I traveled a lot, I had my first interview with Mekanist and I made also some collaborations. Thank you for being with me. Thank you for every single comment, for following, for reading. and for being a part of my life
Be happy for every beautiful moment of our lives! And I wish for all of us an amazing 2015...:)
P.S. I have a little suprise for you.... To be continued ;)



Her sene bittiğinde o yıl neler yapmışım, neler yaşamışım bir göz atmayı severim. Hatalardan ders çıkarmak, doğruları pekiştirmek, üzüntülerle güçlenmek ve mutlu anları düşünüp tekrar tekrar gülümsemek için. 2014 benim için çok ama çok zor bir yıldı. Birçok sevdiğimin yitip gittiğini, insan hayatının bazen ne kadar kolay kaybedildiğini gördüm. Kötülüklerin artık her yeri kapladığı ama herşeye rağmen ümidimizi yitirmememiz gerektiğini öğrendim. Hayat gerçekten o kadar kısa ki hiiiiiiç birşeylere üzülmemek gerekiyor. Tabii ki güzel şeyler de oldu 2014'de, bazı yeni başlangıçlar, bazı ilkler ve varolanların daha da güzelleşerek devam etmesi. Hadi Berry-Dew'da 2014 nasıl geçmiş birlikte bir göz atalım....




2014 yine çok çok yemeli içmeli bir yıl oldu. Kilolarıma kilo katıp sonra da diyet yapıp durdum :) Ama yine de pişman değilim çünkü denediğim birçok lezzet buna değdi ;)

LE MERIDIEN İSTANBUL
ROKA PERA
P.F.CHANG'S
AUF&KAUF
HYATT REGENCY
101 LEZZET
CIRCLE
CEMİLZADE
YADA SUSHI
SIRÇACI 14
360 SUADA

G.G. PARTY
2014 aynı zamanda kenetlenme yılı oldu. Yemekten zevk alan, yeni yerler keşfetmekten hoşlanan ve dostuklar arttıkca mutlu olan kişilerle bir araya geldik ve "Gurmeloggers"ı kurduk. Ticari bir kaygımız yok bizim, herşey keyif için.... bu nedenle yeni arkadaşlar aramıza katılıyor ve birlikten güç doğar diyerek birbirimizi destekliyoruz ;)


2014'de yine gezmelerdeydim. Ben gezdikce mutlu olan gördükce ruhu beslenenlerdenim. Seyahat aşkını anlatmak, tarif etmek zordur. Zaman zaman nefes almak, zaman zaman özgür hissetmek ve zaman zaman da uzaklaşmaktır seyahat. Bu yıl Paris'e defalarca gittim, Kos'u tekrar ziyaret ettim ve Güney İtalya'yı bir baştan bir başa gezdim. Kaçıranlar Instagram'daki #berryparisde ve #berryitalyada hastaglerinden neler yaptığıma göz atabilirler ;) 2015'den en büyük dileğim daha da çoooooook gezeyim...


PARIS
SOUTH ITALY
SOUTH ITALY

PARIS
KOS
SOUTH ITALY
CAPRI
BODRUM
BODRUM
BOZCAADA
2014 etkinlikler yılı da oldu aynı zamanda. Birçok davet, kutlama, tadım, defile...gezdik hep sizlerle ;) Babyshower'dan yaşgününe, moda haftasından yıldönümlerine kadar her türlü sevinci paylaştık.
ORKİD UYKU PARTİSİ
SHOPIGO
LET'S BACARDI
TANEM GELİYOR BABYSHOWER
JAMIE'S 1 YAŞINDA
LEE İLE 125 YIL
MAMA SHELTER YILBAŞI YEMEĞİ

POSTKOLİK KUTLAMASI
CEM KARAKUŞ PARTİSİ
ÖZLEM SÜER & BANVİT EVENT
FASHION WEEK
2014 ilklerin de yılı oldu. Artık yeni bir Instagram hesabım var, moda severler hadi buraya ;) "berrydewfashion"

2014'de çok güzel paylaşımlar da yaptık. Sevgili Clemetine ve Esra Er tasarımları ile sayfama renk kattılar :)



2014'de bir inanılmazı da gerçekleştirdim veeee sizler için mutfağa girdim. İnsanlık için küçük ama benim için dev bir adım :))) Ama sanırım güzel birşeyler de ortaya çıkardım ve Bernardo ile ramazan sofralarınızı şenlendirdim.

2014'de ben birde meşhur oldum :P İlk röportajım Mekanist'in sayfasında yayınlandı ve ben sevinçden zıp zıp ortalıklarda dolandım :)))
 
2014'de çok şanslıydım da aynı zamanda. Instagram'da bir yarışmadan ödül kazandım. Capri limonlarım bana şans getirdi ve günümü aydınlattı :)))

2014'de sizlerle bir tutkumu paylaştım ve tatlı aşkına dedim :P Blogda artık sadece tatlılar için açılmış özel bir bölüm var. "Tatlı dosyası"na mutlaka bir göz atın ;)




2014'de azıcık tembellik ettiğim ama 2015'de telafi etmeyi düşündüğüm bir bölüm de var blogumda. "Çanta hikayelerim" gümbür gümbür gelecek haberiniz olsun ;)

2014'de blog dışında kendim için de birşeyler yaptım. Ufak bir Japon olarak çok çok çalıştım, boyum kadar kameramı habire yanımda taşıdım. Veeee sonuç ilk sergim kasım ayında gerçekleşti, yuppiee. İFSAK 188.Dönem olarak "Işığın peşinde yaşamdan kareler" dedik ve güzel övgülerle de kocaman sevindik. Ziyaret eden herkese kucak dolusu teşekkürler, kalp kalp kalp....




İşte böyle acısıyla tatlısıyla bir yıl daha geçti. Benim 2015'den beklentilerim kocaman. Geçtiğimiz sene gerçekleştiremediğim tüm hayallerimi bu sene gerçekleştirmeyi diliyorum. Ve sizlere de bir süprizim var, ama ne olduğunu bir sonraki yazımda paylaşacağım ;P 2015 herkese güzellikler getirsiiiiiiin

2 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

I hope the new year is much happier doll, these photos are amazing xx

Adsız dedi ki...

Sizi takibe aldım. beğeneceğiniz bloğuma sizi de bekliyorum.. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr