20 Ocak 2015 Salı

MAMA SHELTER

A crazy brunch, a jazz brunch! With 1920's theme, Uninvited Jazz Band's New Orleans jazz and swing music. We tasted very special dishes and tried Mama's best cocktails. If you also like to join this amazing brunch wear your striped trousers or your flapper dress, your favourite hat and dancing shoes. The next event will be on 8th and 22th February ;) For more info: http://www.mamashelter.com/tr/



*Son günlerde Mama Shelter'da çok çılgın şeyler oluyor! Yılbaşı menüsünü tatmakla başladık ve bir brunchla lezzet keşfimizi tamamladık :) Yaklaşık iki yıl önce açılan mekana daha önce hep birşeyler içmek için gitmiştim ama beni bu kadar mutlu edecek tatların olduğunu bilseydim Mama Shelter'i yemek konusunda hiç es geçmezdim.








Şimdi sınırsız bir açık büfe hayal edelim. Çeşit çeşit ekmeklerin, kahvaltılıkların, salataların ve -en sevdiğim- tatlıların yer aldığı bir büfe. Arka fonda hafif bir caz müziği ve çevrenizde 1920'lerden ışınlanmış çiftler. Afiyetle kahvaltınızı yapıp müziğin ve ortamın tadını çıkartıyorsunuz. Sonra bir anda bir hareketlenme başlıyor, canlı müzik hazırlıkları. Veeee çiftler kendilerini piste atıp swing yapmaya başlıyorlar. Herkes keyifle dans ediyor, edemeyenler de izleyip mutlu oluyor. İşte biz böyle bir brunch yaşadık Mama Shelter'da. Ama kaçırdık diye üzülmeyin bu çılgın kahvaltıların devamı geliyor. 8 ve 22 şubat tarihlerinde Mama Shelter'da yine Swing Brunch var!!!






Ama bence sadece brunchı beklemeyin Mama Shelter'in nefis yemeklerini de bir deneyin ;)
Birkaç hafta önce Mama Shelter'in yılbaşı menüsünü de denedik ve onayladık. Yılbaşı lezzetlerinin dışında menüde her zaman yer alan yemekleri de tatma fırsatı bulduk. Hemen sıcacık bir rokalı yer elması çorbasıyla tadıma başladık. Ben ki yer elmasını pek sevmem bu çorbayı hüüüüppp diye hemencecik içip bitirdim. Bir tabak daha olsa onu da aynı hızla bitirirdim ;)






Sonra masamızı bir anda tahinli patlican ezme, pancarlı keçi peynirli salata, patates ve domatesli tatin ve kinoalı mücver şereflendirdi. Özellikle kinoalı mücvere bir vejeteryan olarak bayıldım ve patatesli tatini öpmek istedim! Ben kendi içimde böyle yoğun duygular yaşarken masamıza kremalı ıspanak ve fırın patates eşliğinde bonfile ve limon püreli havuçlu levrek servis edildi. Masanın bir ucunda bulunan Fish&Chips'e -kızartmayla aram pek olmadığı için- pek ilgi göstermedim. Sonra azıcık deneyeyim dedim. Sonra biraz daha alayım pek anlayamadım dedim ve en sonunda neredeyse tamamını yiyip bitirdim. Yok böyle bir Fish&Chips demek istiyorum ve bir daha da bu yemeği kimseyle paylaşmak istemiyorum :P










Her zamanki gibi tatlıları nasıl yiyeceğiz, ben bir çatal bile alamam diye diye yine tüüüüüm tatlıları saniyeler için bitirdik -klasik :)))- Ama bu tatlılar gerçekten bitirilmeyecek gibi değildi. Çikolatalı mouse ve böğürtlenli merengue, nutellalı profiterol, Kulfi (çikolata bar yanında karamelli popcorn) ve Paris Brest (ki bu tarif edilemez yaşanır) İşte böyle muhteşem bir finalle biz Mama Shelter'a veda ettik......
P.S. Size bir süprizim olduğunu söylemiştim ama süprizi hazırlamak ne zormuş :S Maalesef bu posta yetişmedi ama en kısa zamanda duyurabilmek için çooook çalışıyorum......





1 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

Looks so good, yummy food and atmosphere :)) xx