7 Haziran 2015 Pazar

♥MERHABA♥

Hi :) I couldn't write for a long time but I'm here again. My life was a little bit complicated and I had no energy and willingness to write something. I feel now better and everything is more clear now. Be ready for some changes and surprises ;) I realized how I missed my blog
P.S. "Merhaba" means in turkish "Hello" ;)



*Uzuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba :) Ben bir süredir yazamıyorum ama sanmayın ki bu tembellikten, sadece hayat şu sıralar biraz karışık ve nedense bir süredir içimden bir şey de yazmak gelmedi. Ama gri kafa karıştıran günler artık geride kaldı ve ben yine renklerime kavuştum. Bu neredeyse bir aylık sürede neler mi yaptım? Gezmeye ve tadımlara devam ettim, bir ara ucuz atlatılmış bir kaza geçirdim ama endişeye gerek yok artık çok iyiyim, İzmir'e gittim ve enerji ile doldum ve de en önemlisi hayatımla ilgili önemli kararlar aldım ya da almaya devam ediyorum demek daha doğru olur çünkü hala netleştirmem gereken bazı detaylar var. Yakında bunların neler olduğunu anlatacağım ama bazı ufak süprizler ve değişikliklere de hazır olun ;) O zaman hiç vakit kaybetmeden biriken onlarca postumun bombardımanına başlıyorum ve tekrar kocaman bir MERHABA


2 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

geçmiş olsun, merakla bekliyorum yeni sürprizleri ;)
sevgiler.

The Dainty Dolls House dedi ki...

Glad you are feeling better!! You look wonderful :) xx