2 Ekim 2015 Cuma

MY NEW BLOG

After a very long break I'm here again with happy news. I have a totally new website. It is about style and travel. I hope you will like my new blog and I'm very excited about your feedbacks... Check it out www.berrydewblog.com


*Bir süredir sesim soluğum çıkmıyor gibi gözüksede aslında blog ortamlarında vardım, sadece ufak bir değişiklikle.... Beni diğer sosyal ağlardan takip edenler çoktan duymuştur ama duymayanlar için: "Benim artık yepyeni bir blogum var" Yeni blogda biraz daha fazla beni yani Berry'yi görecek ve seyahatlerimi takip edebileceksiniz. Blogspot adresim aynen ingilizce-türkçe olarak devam edecek ve yine mekan, yemek, yaptıklarım, gördüklerim....kısaca içimden ne geçiyorsa onlar burada postlara dökülecek. Nasıl olacak ikisine de yetişebilecek miyim diye düşünürken fark ettim ki ben ilk göz ağrımı azıcık ihmal etmişim, ama nedeni uzaklarda olmamdan kaynaklı. Bir süredir Paris'deydim yine ama bir aylık bir aradan sonra tekrar döndüm, hem memlekte hem de bloğuma ;) İkinci bloğumu da bu blog kadar sevip okursanız beni çoooooook mutlu edersiniz ;) O zaman hemen göz atmak için tık tık....





Hiç yorum yok: