7 Kasım 2022 Pazartesi

TEKRAR MERHABA ESKİ BLOG GÜNLERİM



Kim derdi ki dönüp dolaşıp eski "blogspot" yeni adıyla "blogger" günlerime geri döneceğim ama işte buradayım. Biraz hüzünlü ama çok da nostaljik hissediyorum. Çünkü tam 11 yıl önce herşey aslında burada başlamıştı :) Öyle kendi kendime yazılar yazıp fotolarımı paylaşırken olaylar gelişti ve bambaşka yerlere uzandı. Ama ne yalan söyleyeyim özlemişim buraları. Daha kolay, daha çabuk ve daha samimiydi burası, tekrar yazınca da o eski duygular yeniden canlandı. Çoğu kişi bilmiyordur ama teknik bir sorun nedeniyle berrydewblog.com sayfamı kaybettim, sonra da üzüleceğime dedim ki belki de bu bir işaret. Her geçen gün blog okuyan kitle azalıyor, zaten ben bloğumu hiçbir zaman para kazanma amacıyla açmadığım için keyfi bir şeye sürekli yüklü bir para ödemekte anlamsızdı ve nereye kadar bu devam edecek dedim kendi kendime. O nedenle buradan artık yazmaya karar verdim, tıpkı eski günlerdeki gibi. İsteyen okur istemeyen de bakmaz keyfi bilir ;) Yazmak ve paylaşmak bana iyi geliyor o nedenle kendi kendime bile buralarda takılsam sorun değil zaten bloğu bir nevi günlük olarak kullanmak da hoşuma gidiyor. O zaman tekrar merhaba blogspotcum💗

Hiç yorum yok: