13 Ekim 2023 Cuma

HAPPY BIRTHDAY BERRY!

 



12 yıl var canına! Kendi kendime yazdığım, fotoğraflarımı paylaştığım bir bloğun bu kadar yıl süreceği kimin aklına gelirdi. Gerçi bu sayfaya bakıldığında birçok boşluklar varmış gibi gözüküyor ama aslında yok. Önce bu blogspot hesabı vardı, sonra hayatımıza Instagram girdi, sonra bir Wordpress hesabı açıp orada yazdım çizdim, bir ara Hürriyet Seyahat ve Travel&Gourmets yazarlığım oldu sonra da Wordpress hesabım çökünce dönüp dolaşıp başladığım yere geri geldim. Biliyorum burayı çok boşladım ama hala blog yazısı okuyan var mı onu bile bilmiyorum :) Yine de ara ara buraya uğramak ve yazdıklarıma bakıp kocaman gülümsemek hoşuma gidiyor. Bu 12 yılda neler oldu neler, acılar, mutlu anlar, bitişler ve başlangıçları, düşüp kalkıp yeniden yol almalar, bir sürü ilkler ve bir sürü de bu son olsun dediklerim... ama büyüdüm. Evet yaşlandım da ama asıl büyüdüm :) Yüreğim kocaman oldu, bir ağırlık ve bilgelik geldi ve artık kendimi pek yormuyorum. İnsanları oldukları gibi kabul edip bir değişim elde etmek için kendimi paralamıyorum. Eskiden çok dinliyordum artık daha çok konuşuyorum ama susulacak zamanı da çok iyi biliyorum. Bazen kelimelerin yetersiz ama dokunuşların kocaman olduğunu da biliyorum. Beklentilerimi azalttım, azalttım, azalttım... ve sonra baktım ki hiçbir şey beklemez olmuşum. Yeniden beklentiye girdim ve patladım :) Bir gün onun da dengesini bulacağım umarım ama şunu farkettim ki kaç yıl geçerse geçsin 12 Ekim'i kutlamak, yaptıklarımı anmak hep bana iyi gelecek. Bu satırları hala okuyanlar varsa Berry'nin hayatının bir parçası olduğunuz için teşekkürler. Nice mutlu, renkli ve daha çooooook uzun yaşların olsun BERRY!

Hiç yorum yok: