8 Ağustos 2013 Perşembe

I'LL TAKE YOU TO THE CANDY SHOP....:)

Today is the end of Ramadan and time to celebrate. We call in Turkey Ramadan festival "Candy Festival" :) Dessert/sweet is not only a part of the meal, it is an offering to the guests visiting homes and celebration food. And we have also a nice saying in Turkish "Let’s eat sweet, talk sweet" I wish you all happy and sweet days and many candies...
P.S. This yummy candy shop is in Stockholm...;) 


*Şeker bayramına tabii ki şeker gibi bir post yakışır :) Tüm sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz, rengarenk, ışıl ışıl, taptatlı nice bayramlar olsun. Sizlere tatlı ikram edeyim ağzımız tatlansın diyemiyorum ama şekerlere bakalım bari içimiz açılsın ;) Hmmmmm.....ben de gidip 5801.şekerimi yiyeyim :P












5 yorum:

Laura C. dedi ki...

I love candy!!!
http://glampond.blogspot.it

The Dainty Dolls House dedi ki...

Amazing, love all these sweets :)) x

Adsız dedi ki...

Mide fesadı geçirmek deyimini idrak etmeme neden olan sanırım benim de 135. şekerimdi. O günden sonra temkinliyim 2de bırakıyorum. :) GEÇMİŞ BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN!Niye büyük harfe geçtiysem, bilinçaltım şekere hala duyarlı anladım ben.

Adsız dedi ki...

Ya bir de minik bir öneri lütfen bir robot olmadığınızı kanıtlayın uygulamasını kaldırırsanız yorum yazmak daha keyifli bir hal alacak eminim pek çok okuyucu için çünkü bence bu numara ve harfleri girebilmek aslında robot olduğunu kanıtlar bir çaba gerektiriyor. Mesela o bir R mi f mi? Anla anlayabilirsen. Değiştir hıh bu kolay, gözleri kıss ve sayıyı gör 51 tamam gir yorumu yolla ^.^

BERRY-DEW dedi ki...

Teşekkürleeeeer, hem bayram tebriği hem de tavsiye için. Aslında öyle bir uygulama olduğunun farkında bile değildim, bende aynı şekilde sinir oluyorum. Ama bir teknoloji özürlü olarak nereden kaldırılacağını bulurum umarım😳 :S