13 Ekim 2013 Pazar

HAPPY BIRTHDAY BERRY-DEW

Hey today is Berry-Dew's birthday :) I started two years ago to blogging -unbelievable how time past sooo fast :S We shared many things together... saw countries, parties, different places, food and drinks... Thank you for your nice comments and being always with me. I felt your support especially during the difficult days in Turkey. It is a nice feeling to have friends in so many countries, even if we never saw each other❤❤❤

*Bugün benim doğumgünüm, daha dogrusu Berry-Dew'ün :) Tam iki yıl önce artık zamanı geldi, hazırım resimlerimi, gezip gördüklerimi paylaşmaya dedim ve blog macerasına atıldım. Birçok ülkeyi birlikte gezdik, birlikte eğlendik, birlikte öğrendik, birlikte yiyip içtik, ülke sorunlarına bile zaman zaman birlikte üzüldük. Umarım bu birliktelik daha çoooook uzun yıllar sürer. Beni takip eden, yorum yazan, bir şekilde sayfama ulaşan herkese kocaman teşekkürler. Bu blog sizlerle anlam buluyor❤❤❤

L'Orange de Candan'ın katkılarıyla Berry-Dew'ün doğum günü şerefine düzenlenen çekilişin de sonuna geldik... Veeeeee kazanan "Umut Şükran"hediyeni güle güle mutlu günlerde kullanman dileği ile... :)))
P.S. Eski postlardan ufak bir Berry-Dew özeti hazırladım, bakalım son iki yılda neler yapmışız ;)































6 yorum:

Umut Şükran dedi ki...

Nice nice mutlu yaşlar olsun . Bloğunuz nice yaşlarını kutlasın inş. 2. yaşınızın hele bu güzel çantanın talihlisi olmak beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim.
Blogunuzun gmail adresine bilgilerimi gönderdim .
Sevgiler:)

Larissa dedi ki...

Happy birthday to your blog :) All the best for the years to come :)

xx

The Dainty Dolls House dedi ki...

So wonderful...many wishes to your blog, so cool. I hope for many more years xx

BERRY-DEW dedi ki...

Hediyenizi mutlu günlerde kullanın :)

BERRY-DEW dedi ki...

Thank you for the great wishes :)

BERRY-DEW dedi ki...

Thank you sooooo much :)